• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Zmiana siedziby zarządu w spółce z o.o.

Zmiana siedziby zarządu w spółce z o.o. jest zmianą w umowie spółki, więc trzeba jej dokonać w formie aktu notarialnego. Dlaczego? Bo statut spółki w takiej formie się zawiera i każda poprawka, której chcemy w nim dokonać musi również w takiej formie zostać wprowadzona, aby została uwzględniona przez KRS i miała moc prawną. Sama uchwała wspólników bowiem nie wystarcza. Nawet jeśli zmiana została uchwalona przez odpowiedni organ i zgodnie z przepisami prawa, gdyż mamy wtedy do czynienia z jej bezskutecznością.

Nie masz czasu i głowy do formalności oraz biegania po urzędach? Możesz skontaktować się z nami. Zmiana siedziby zarządu w spółce z o.o. zostanie przez nas przeprowadzona szybko, bez komplikacji, zgodnie z prawem. Dopełnimy wszystkich obowiązków w Krajowym Rejestrze Sądowym. Ty nie będziesz musiał w tej kwestii nic robić. Zaoszczędzisz czas i niepotrzebne nerwy. Zajmujemy się tą usługą na co dzień. Mamy w tym doświadczenie, a klienci korzystający z proponowanych przez nas rozwiązań są zadowoleni. Również Ty możesz być, wystarczy że do nas zadzwonisz. Czekamy na Twój kontakt!





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.