• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Zasady rejestracji spółki z ograniczoną odpowiedzialnością

Zasady rejestracji spółki z ograniczoną odpowiedzialnością nie są skomplikowane, opierają się na kliku etapach, które należy przejść aby dokonać prawidłowej rejestracji spółki.

Opracowanie umowy spółki z o.o., która obligatoryjnie musi mieć formę aktu notarialnego. Wyjątek występuje w przypadku systemu S24, w którym funkcjonuje wzorzec umowy.

1. Podpisanie umowy u notariusza.
2. Wypełnienie formularzy rejestracyjnych KRS i podpisanie ich przez członków zarządu.
3. Opracowanie oświadczeń członków zarządu.
4. Złożenie kompletu dokumentów w właściwym sądzie i uregulowanie opłaty rejestracyjnej.

Jeśli przedsiębiorca będzie brał pod uwagę wszystkie te zasady rejestracji spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z pewnością uda mu się zarejestrować spółkę i podjąć działalność gospodarczą. Za nim jednak rozpocznie działalność minie trochę czasu, który niezbędny jest do wykonania wszystkich czynności rejestracyjnych. Nasza Kancelaria może zaoferować Państwu pomoc w rejestracji spółki z o.o., zajmiemy się wszystkimi formalnościami. Zachęcamy do współpracy.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.