• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Zasady funkcjonowania spółki z o.o. komandytowej

Czym jest i jakie są zasady funkcjonowania spółki z o.o. komandytowej?

Spółka z o.o. komandytowa stała się ostatnio dość popularną formą na prowadzenie działalności gospodarczej. Daje możliwość niskiego opodatkowania działalności tzn. brak konieczności ponoszenia podwójnego opodatkowania przy równoczesnym zabezpieczeniu wspólników przed odpowiedzialnością za zobowiązania spółki.

Bardzo ważne jest umiejętne skonstruowanie umowy takiej spółki, by móc czerpać z niej, jak największe korzyści.
W spółce występują dwa rodzaje wspólników: komplementariusze i komandytariusze.

Komplementariuszem, który odpowiada za zobowiązania spółki całym swoim majątkiem, jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, natomiast komandytariuszem odpowiadającym za zobowiązania spółki do wielkości wpłaconych udziałów (do tzw. „sumy komandytowej”) jest osoba fizyczna.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej informacji na temat spółki z o.o. komandytowej wystarczy, że wpiszesz w wyszukiwarce: „zasady funkcjonowania spółki z o.o. komandytowej”.



ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.