• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Wirtualny adres firmy

Prowadzenie działalności gospodarczej, nie ważne czy jest to mały rodzinny biznes czy wielkie przedsiębiorstwo o zawsze wiąże się z comiesięcznymi kosztami, jakie trzeba uiścić. Jednak, każdy chciałby je jakoś ograniczyć, szczególnie w dobie panującego kryzysu gospodarczego. Tylko jak?

Idealnym rozwiązaniem, cieszącym się popularnością wśród nowoczesnych i innowacyjnych przedsiębiorców jest wirtualny adres firmy. Nie płaci się wówczas czynszu za lokal, który w renomowanej okolicy kosztuje majątek. Korzysta się z usług zewnętrznych firm, zajmujących się wynajmem wirtualnych biur innym działalnościom. Jest to tani, a zarazem znakomity sposób na zdobycie prestiżowego adresu. Widoczne są same jego zalety, a ewentualna wada jest do wyeliminowania poprzez proste „dogadanie się”. Otrzymujemy nie tylko wirtualny adres firmy, ale także szereg innych opcji np. obsługę korespondencji, własny numer telefonu czy faksu, doradztwo prawne, pomoc informatyczną, salę konferencyjną na biznesowe spotkania.
Warto pomyśleć nad tego typu rozwiązaniem, dla swojej firmy, gdyż niesie ono za sobą same korzyści.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.