Kancelaria

Sporządzanie deklaracji podatkowych za 2015 r

Sporządzanie deklaracji podatkowych za 2015 rok czas zacząć. Wszystkie przedsiębiorstwa będące osobami prawnymi muszą zdążyć z złożeniem deklaracji podatkowej przed końcem marca 2016 roku. Natomiast osoby fizyczne w tym także przedsiębiorcy fizyczni mają czas na złożenie deklaracji podatkowych do końca 31 kwietnia 2016.

Sporządzenie deklaracji podatkowej za 2015 rok w właściwym terminie jest bardzo ważne. Osoby, które nie zdążą lub sporządzą deklarację podatkową niepoprawnie muszą się liczyć z poważnymi konsekwencjami. Kary z urzędu skarbowego mogą okazać się wysokim kosztem nie tylko dla firm.

Jak zadbać o poprawne sporządzenie deklaracji podatkowej za 2015 rok?

Najważniejsze jest posiadanie odpowiedniej wiedzy o sporządzaniu deklaracji podatkowych i sposobie ustalania zobowiązań podatkowych w konkretnych przypadkach. Bardzo ważna jest również wiedza na temat aktualnych zmian w prawie podatkowym i o przysługujących w tym roku ulgach podatkowych. Zadanie to może przerosnąć prawie każdego, z wyjątkiem eksperta podatkowego. Dlatego to właśnie takim osobom warto powierzyć swoją deklarację podatkową.

Potrzebujesz pomocy - skontaktuj się z nami.

ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.