Rozliczenia PIT

Każdego roku podmioty gospodarcze, które wygenerowały w roku poprzednim dochody zobowiązane są do rozliczenia PIT. Jest to forma podatku bezpośredniego, który płacony jest zgodnie z skalą podatkową 18% oraz 32 %, wszystko zależne jest od wartości uzyskanych dochodów. Jeśli podatnik osiągnął dochody w wysokości nie przekraczającej 3089 zł, nie ma obowiązku odprowadzenie do Urzędu Skarbowego Podatku, ponieważ kwota ta jest wolna od podatku.

Rozliczenia PIT można dokonać elektroniczne, złożyć odpowiednią deklarację osobiście w Urzędzie Skarbowym lub też skorzystać z pomocy ekspertów, którzy zajmują się rozliczeniem podatników. Każde z tych rozwiązań jest dobre, należy jednak wziąć pod uwagę własną wiedzę w zakresie prawa podatkowego. Pewne grupy podmiotów gospodarczych mogą korzystać z ulg podatkowych oraz różnego rodzaju odliczeń, dzięki temu wartość podatku należnego zostaje pomniejszona. Jeśli nie posiadamy odpowiedniej wiedzy, osiągnęliśmy dochody z różnych źródeł warto zwrócić się o pomoc do ekspertów.

ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.