• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



Rachunkowość zarządcza

Rachunkowość zarządcza jest to system, który polega na gromadzeniu, następnie analizie informacji finansowych i niefinansowych, które są narzędziem niezbędnym kierownictwu jednostki gospodarczej do podejmowania różnorodnych decyzji strategicznych.

Swoim zakresem rachunkowość zarządcza obejmuje wszystkie techniki oraz procesy, których celem jest ułatwienie organom zarządzającym wyboru i zastosowania odpowiednich rozwiązań. Odbiorcami informacji jakie są następstwem wdrażania w jednostce gospodarczej rachunkowości zarządczej są organy wewnętrzne firmy w postaci kierownictwa.

Dzięki wszystkim informacjom jakie dostarczane są przez system rachunkowości zarządczej możliwe jest płynne kontynuowanie działalności gospodarczej i usprawnianie jej działania na każdym etapie. Niektóre z decyzji jakie mają do podjęcia przedsiębiorcy są bardzo trudne i mogą zaważyć na losie całej firmy, dlatego też podmioty gospodarcze wspierają się danymi, które są wynikiem rachunkowości zarządczej. Kontrolowanie prowadzonej działalności jest niezbędne i ma ogromny wpływ na powodzenie całego przedsięwzięcia.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.