• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Opłaty przy rejestracji spółki zoo

Rejestracja spółki z ograniczoną odpowiedzialnością możliwa jest na dwa sposoby - tradycyjny oraz uproszczony. To od osoby zakładającej spółkę zależy, który ze sposobów wybierze. Jak wiadomo tradycyjna rejestracja spółki z ograniczoną odpowiedzialnością jest procesem długotrwałym i mogącym sprawiać problemy przyszłemu przedsiębiorcy. Popełnienie jednego błędu może spowodować konieczność rozpoczęcia całego procesu rejestracji na nowo. Rejestracja spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przez Internet trwa znacznie krócej oraz generuje mniejsze koszty, gdyż odbywa się bez udziału notariusza, umowa generowana jest w systemie, na platformie, na której dokonywana jest rejestracja.

Opłaty przy rejestracji spółki zoo związane są z:
- kosztami notarialnymi (podczas tradycyjnej rejestracji),
- koniecznością wniesienia kapitału zakładowego (minimalny kapitał - 5.000 zł),
- uiszczeniem podatku od czynności cywilno-prawnych,
- opłatą wniosku składanego do Krajowego Rejestru Sądowego,
- opłatą ogłoszenia w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.