• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Opłaty notarialne przy rejestracji spółki z o.o.

Decydując się na rejestrację spółki z o.o. należy pamiętać iż proces ten wiąże się z licznymi formalnościami oraz opłatami, które należy ponieść. Kwestii związanych z dokumentacją możemy uniknąć, decydując się na współpracę z biurem rachunkowym czy doradcą, kwestii finansowych jednak w żaden sposób nie da się uniknąć, ponieważ są one obowiązkowe.

Pierwszym wydatkiem są opłaty notarialne przy rejestracji spółki z o.o. Ponieważ umowa musi być sporządzona w formie aktu notarialnego, do jej sporządzania konieczny jest notariusz. Za przygotowanie tego dokumentu pobierze od 150 do 200 złotych. Następnie przygotuje on odpisy umowy, po 6 złotych od strony. Kwota ta uzależniona jest od liczby stron oraz potrzebnych odpisów. Zazwyczaj potrzebne są trzy kopie dokumentu, z których każdy ma średnio ok 5 stron. Kolejnym elementem opłaty notarialne przy rejestracji spółki z o.o. jest poświadczenie zgodności wzorów podpisów członków zarządu, po 20 złotych każdy. Im więcej członków liczy ten organ tym koszty stają się wyższe.



ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.