• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Księgowość sp z oo

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością to jedna z najczęściej wybieranych form do prowadzenia działalności gospodarczej. Spółka z o.o. jest spółką kapitałową działająca na zasadach Kodeksu Spółek Handlowych. Jej prowadzenie jest bardzo korzystne dla przedsiębiorcy, dlatego jest tak popularna.

Księgowość sp z oo dla niejednego przedsiębiorcy jest problematyczna, gdyż musi być prowadzona w formie ksiąg rachunkowych. Do prowadzenia pełnej księgowości uprawnione są jedynie osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, stąd konieczność zatrudniania profesjonalnego księgowego lub współpraca z biurem rachunkowym. Dla przedsiębiorców korzystniejsze jest korzystanie z usług oferowanych przez biura księgowe, ponieważ jest to tańsze rozwiązanie.

Nasze biuro oferuje kompleksową obsługę księgową w przystępnych cenach. Zajmujemy się prowadzeniem pełnej i uproszczonej księgowości. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu księgowości dla przedsiębiorców z całej Polski. Zapraszamy do współpracy!





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.