Kancelaria doradztwa podatkowego

Na przedsiębiorcy, który prowadzi działalność gospodarczą, niezależnie od tego w jakiej formie, spoczywa wiele obowiązków. Musi on przede wszystkim prowadzić ewidencję księgową, czyli dokonywać zapisu zdarzeń mających miejsce w firmie, które wpłynęły na jej stan majątkowy. Kolejnym obowiązkiem jest tak zwany obowiązek podatkowy.

Obowiązek podatkowy, zgodnie z tym co zapisane zostało w Ordynacji Podatkowej jest powinnością przymusowego dokonywania wpłaty na rzecz Państwa, wynikającej z wymienionych w ustawie zdarzeń. W przypadku spółki z o.o. już podczas rejestracji dokonuje się zgłoszenia jej jako podatnika, od tego momentu konieczne jest prowadzanie ewidencji do celów podatkowych, sporządzanie i składanie w odpowiednim czasie i na odpowiednich formularzach rozliczeń. Wszelkie formalności związane z tym obowiązkiem może wykonać w imieniu klienta kancelaria doradztwa podatkowego.

Nasza kancelaria doradztwa podatkowego, może zająć się prowadzaniem ewidencji i dokonywaniem rozliczeń, może także służyć swoją radą, wyjaśnić wszelkie niejasne kwestie związane z podatkami i zawiłymi przepisami prawa podatkowego.

ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.