Wiele osób decyduje się na założenie podpisu elektronicznego. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest fakt, że wszystkich formalności można dopełnić zdalnie, czyli za pośrednictwem Internetu.
Nasza Kancelaria oferuje zdalną sprzedaż podpisów elektronicznych. Zakup e-podpisu wymaga potwierdzenia tożsamości kupującego. Do zdalnej obsługi Klienta wymagane jest:
– polskie konto bankowe, którego właścicielem jest osoba ubiegająca się o certyfikat,
– urządzenie wyposażone w kamerkę internetową,
– telefon, na który nasi specjaliści będą mogli wysłać link umożliwiający zdalną identyfikację osoby ubiegającej się o certyfikat.
E-podpis weryfikacja zdalna zobowiązuje do dostosowania się do odgórnie narzuconej procedury. Warto jednak zwrócić uwagę na fakt, że odpowiednie zabezpieczenie danych Klienta zwiększa bezpieczeństwo procesu pozyskania podpisu elektronicznego.
Nasza Kancelaria zajmuje się obsługą Klientów za pośrednictwem Internetu. Swoje usługi świadczymy również zdalnie dla osób z całej Polski, które chcą posługiwać się własnym podpisem elektronicznym. Zainteresowanych ofertą zapraszamy do kontaktu!