Prowadząc własne przedsiębiorstwo trzeba mieć na uwadze, że do listy obowiązków dochodzą nowe zadania. Jednym z podstawowych jest prowadzenie księgowości w swojej firmie. To obowiązek każdego, kto zdecydował się na własną działalność.
Księgowość w firmie można prowadzić na dwa sposoby:
– księgowość uproszczona,
– pełna księgowość.
Księga przychodów i rozchodów, jest formą łatwą. Każdy jest sobie w stanie z tym poradzić, należy tylko być systematycznym i dokładnym. Natomiast pełna księgowość jest trochę bardziej skomplikowana. Polega na rejestrowaniu każdej operacji w księgach handlowych. Musi się tam znaleźć zapis z każdej transakcji, nawet bezgotówkowej. Przedsiębiorca w takiej sytuacji może skorzystać z pomocy osób doświadczonych, którzy pracują w biurach rachunkowych.
Cennik biur rachunkowych w Krakowie jest bardzo różnorodny. Każda taka firma, ma uzależnione opłaty od wielu czynników. Najważniejszym z nich jest forma księgowości. Następnie pod uwagę bierze się wielkość firmy, ilość zatrudnianych pracowników oraz ilość księgowanych dokumentów.
Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy przedstawią pełną ofertę naszej firmy.