Jak zweryfikować podpis elektroniczny? Czy weryfikacja certyfikatu jest niezbędna do posługiwania się e-podpisem?
Istotnie należy zaznaczyć, ze każdy dokument podpisany e-podpisem należy zweryfikować pod kątem autentyczności dokumentu oraz ważności certyfikatu.
Certyfikaty najczęściej wydawane są na okres 2 lub 3 lat. Po upływie terminu ważności nie ma możliwości złożenia podpisu wywołującego skutki prawne. Osoby posługujące się kwalifikowanym podpisem elektronicznym powinny pamiętać o odnowieniu ważności certyfikatu.
Jak zweryfikować podpis elektroniczny – na co zwrócić uwagę? Procedura, o której mowa opiera się na weryfikacji lub walidacji certyfikatu, czyli sprawdzeniu spełnienia określonych wymogów.
Nasze biuro oferuje pomoc w zakresie:
– nabycia zestawu do e-podpisu
– potwierdzenia tożsamości osoby ubiegającej się o wydanie certyfikatu
– poinstruowaniu klienta o sposobie posługiwania się e-podpisem
Jak zweryfikować podpis elektroniczny?
Zainteresowanych zakupem podpisu elektronicznego zapraszamy do kontaktu. Pomożemy aktywować i zweryfikować podpis elektroniczny.