Zdalna aktywacja podpisu kwalifikowanego możliwa jest przy zachowaniu przez naszą Kancelarię najwyższych środków ostrożności mających na celu ochronę danych Klienta. Osoba ubiegająca się o kwalifikowany podpis elektroniczny zobowiązana jest do posiadania polskiego rachunku bankowego (musi być jego właścicielem), urządzenia z dostępem do kamerki oraz telefonu na który przesłany zostanie link w celu potwierdzenia tożsamości osoby ubiegającej się o e-podpis.
Tylko osoba spełniająca wyżej wymienione warunki może skorzystać z usługi jaką jest zdalna aktywacja podpisu kwalifikowanego.
Specjaliści naszej Kancelarii krok po kroku przeprowadzą procedurę zdalnego pozyskania przez Klienta podpisu elektronicznego umożliwiającego załatwianie spraw za pośrednictwem Internetu. Mowa tutaj zarówno o sprawach biznesowych, jak również urzędowych.
Wszystkich zainteresowanych zakupem e-podpisu oraz zdalną jego aktywacją przy pomocy naszych ekspertów zapraszamy do nawiązania kontaktu z działem, który przedstawi szczegółowe informacje oraz dokona wycenę usługi. Zachęcamy do skorzystania ze zdalnej obsługi Klienta podczas zakupu podpisu elektronicznego.