Od pewnego czasu składanie dokumentów do KRS musi odbywać się w formie elektronicznej. Co prawda obowiązek ten nie dotyczy wszystkich wniosków oraz dokumentów, ale w znacznej mierze tych związanych ze sprawozdaniami.
Postać elektroniczna nie obowiązuje w przypadku:
– uchwał i postanowień odnośnie zatwierdzania rocznego sprawozdania finansowego/skonsolidowanego sprawozdania finansowego,
– uchwały o podziale zysków, bądź pokryciu strat.
Ubiegając się o pozyskanie kredytu, dotacji, bądź w trakcie zakładania rachunku bankowego, wraz ze złożeniem dokumentów konieczne jest otrzymanie poświadczenia z oryginalną pieczątką, którą pozyskać poprzez składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego osobiście.
Procedura ta jest nieco skomplikowana dla osób, które tymczasowo przebywają za granicą, bądź nie mają obecnie możliwości zająć się tym osobiście. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z naszej usługi, która obejmuje składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego przez naszych ekspertów, aczkolwiek konieczne jest udzielenie nam pełnomocnictwa.
Jeśli mają Państwo pytania odnośnie owej usługi, zachęcamy do kontaktu w celu nabycia wszelkich niezbędnych informacji!