System księgowości firmy może być prowadzony przez księgową, która specjalnie zatrudniona została w firmie. Ma ona do wykonania bardzo odpowiedzialne zdanie, które składa się z wielu elementów. Zakres obowiązków księgowej może być bardzo różny, ponieważ w przypadku bardzo rozwiniętych działalności gospodarczych może okazać się, że do obsługi księgowej firmy niezbędny jest zespół pracowników. W przypadku kiedy za dział księgowości firmy odpowiedzialny jest zespół następuje podział wszystkich czynności, które należy w wyznaczonym terminie wykonać. Zakres obowiązków księgowej jest jednak największy, ona powinna dbać o cały system księgowości i kontrolować wykonanie wszystkich obowiązków.
Przedsiębiorcy powinny jednak pamiętać, że nawet jeśli w firmie zatrudniona została księgowa, która koordynuje cały system księgowości firmy to przedsiębiorca jako kierownik jednostki gospodarczej odpowiedzialny jest za jego prawidłowe prowadzenie.
Nasza Kancelaria zajmie się obsługą księgową Państwa firmy, zachęcamy do kontaktu i zapoznania się z szeregiem naszych ofert.