Obsługa księgowa Małopolska to zestaw usług oferowanych przez nasze biuro rachunkowe, w skład których wchodzą między innymi:
→ prowadzenie ksiąg handlowych,
→ prowadzenie księgi przychodów i rozchodów,
→ prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
→ prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie pracowników,
→ sporządzanie bilansu oraz sprawozdań finansowych,
→ sporządzanie deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych,
→ reprezentowanie Klientów w określonych urzędach,
→ przygotowywanie zakładowego planu kont,
→ opracowywanie polityki rachunkowości firmy,
→ doradztwo w zakresie finansów,
→ i wiele innych.
Czemu warto skorzystać właśnie z naszej oferty? Świadczymy bowiem usługi na wysokim poziomie, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów i dbamy o ich wygodę, nieustannie podnosimy umiejętności i kwalifikacje naszych pracowników, dbamy o rzetelne wykonywanie powierzonych nam zadań.
Chcesz się zapoznać ze szczegółami rozwiązania obsługa księgowa Małopolska? Nie czekaj, skontaktuj się z nami!