Posiadanie podpisu elektronicznego umożliwia podpisywanie dokumentów wysyłanych za pośrednictwem Internetu. Ułatwienia wynikające z załatwiania spraw urzędowych drogą elektroniczną pozwalają zaoszczędzić ogromną ilość czasu, szczególnie w przypadku przedsiębiorców.
Załatwienie spraw przez Internet umożliwiają:
– Profil Zaufany (tylko do kontaktów z administracją)
– Kwalifikowany podpis elektroniczny
Kwalifikowany podpis elektroniczny to podpis w formie elektronicznej, który składa się za pomocą specjalnego urządzenia. Jego wyrobienie jest płatne.
Gdzie wyrobić e-podpis? W naszej Kancelarii mogą Państwo kupić zestaw do podpisu elektronicznego oraz aktywować e-podpis. Pomożemy przeprowadzić całą procedurę aktywacji e-podpisu, aby mogli Państwo posługiwać się nim w sprawach urzędowych, prywatnych lub firmowych.
Wszystkich zainteresowanych założeniem podpisu kwalifikowanego zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami. Chętnie pomożemy wybrać najlepszy zestaw oraz aktywować e-podpis.