• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Zmiana umowy spółki z o.o.

W umowie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością powinny znajdować się takie dane, jak:

  • nazwa i siedziba spółki
  • przedmiot działalności spółki
  • wielkość kapitału zakładowego
  • czas trwania spółki, jeśli został oznaczony
  • informacja, czy wspólnik noże posiadać więcej niż jeden udział
  • liczba i wartość nominalna udziałów objętych przez każdego ze wspólników

 
Zmiana którejkolwiek z wymienionych wyżej informacji to zmiana umowy spółki z o.o., a więc wymaga ona uchwały wspólników oraz wpisu do KRS. Dopiero po spełnieniu tych dwóch czynników modernizacje będą uwzględnione i będą wywoływać skutki prawne.

Umowę spółki z ograniczoną odpowiedzialnością tworzy się w formie aktu notarialnego. Tak więc każda zmiana umowy spółki z o.o. musi zostać dokonana również w tej formie.

Jeśli potrzebujesz szybko i bez komplikacji dokonać modernizacji w statucie swojej spółki, skontaktuj się z naszą firmą. Zajmujemy się tym na co dzień. Dopełnimy za Ciebie wszelkich formalności- zmienimy umowę zgodnie z prawem i zajmiemy się obowiązkami w KRS. Zachęcamy do skorzystania z usługi!





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.