• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



Wzór umowy spółki z o.o.

Aby spółka mogła działać konieczne jest sporządzenie umowy spółki w formie aktu notarialnego. Ta czynność jest obligatoryjna co oznacza, że brak jej wykonania uniemożliwi powołanie nowej spółki. Kodeks spółek handlowych określa wzór umowy spółki z o.o., podaje wykaz niezbędnych elementów, które w takiej umowie muszą zostać zawarte.

Umowa spółki z ograniczoną odpowiedzialnością powinna zawierać:
- nazwę i siedzibę spółki,
- określenie przedmiotu działalności,
- wielkość kapitału zakładowego,
- adnotacje czy wspólnik spółki może posiadać więcej niż jeden udział,
- wysokość oraz ilość udziałów posiadanych przez wspólników spółki,
- czas trwania spółki w przypadku kiedy został oznaczony.

Te elementy są obowiązkowe, podmioty zakładające nową spółkę muszą je zawrzeć w umowie, w pozostałych kwestiach wzór umowy spółki z o.o. może być dowolnie kształtowany przez wspólników, oczywiście w oparciu o aktualnie obowiązujące normy prawne. Bardzo ważne jest żeby wzór umowy spółki z o.o. zawierał wszystkie istotne kwestie aby w przyszłości nie pojawiły się nieporozumienia wynikające z braku regulacji.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.