• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



wyrabianie e-podpisu Kraków

Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej

Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej to elektroniczny system pozwalający na zdalne załatwianie spraw urzędowych przez petentów, co pozwala zaoszczędzić sporo czasu. Docelowo system ten ma łączyć wiele urzędowych usług, które dzisiaj działają osobno. Obywatele mogą korzystać z jednego loginu i hasła podczas składania dokumentów urzędowych w formie elektronicznej. Organem odpowiedzialnym za wprowadzenie Węzła Krajowego jest Ministerstwo Cyfryzacji .

Podpis elektroniczny przy wnioskach do ZUS

Wielu przedsiębiorców stojących przed zakupem podpisu kwalifikowanego zastanawia się czy podpis elektroniczny przy wnioskach do ZUS ma zastosowanie? Specjaliści odpowiadają: tak.

Cyfryzacja państwowej administracji w Polsce postępuje zaskakująco szybko, co cieszy wszystkich, gdyż pozwala na znaczną oszczędność czasu.

Wnioski i inne dokumenty do ZUS można składać poprzez PUE ZUS oraz dzięki niemu również odbierać dokumenty zwrotne z urzędu. Wystarczy założyć konto na platformie, a dokumenty można podpisywać swoim podpisem elektronicznym.

Zakup podpisu elektronicznego 2021

Postęp cyfryzacji w Polsce sprawia, że coraz więcej osób decyduje się na załatwianie spraw drogą elektroniczną. Często pojawia się problem w zakresie potwierdzenia tożsamości osoby składającej dokument. Umożliwia to posiadanie oraz posługiwanie się podpisem elektronicznym, który posiada taką samą moc prawną jak podpis złożony własnoręcznie. Warto tutaj wspomnieć, że posiada on odpowiednie zabezpieczenia, które sprawiają, że jest przypisany wyłącznie do jednej osoby. Nie ma więc mowy o podrobieniu podpisu elektronicznego.

Zakup podpisu elektronicznego w 2021

Dla kogo zakup podpisu elektronicznego w 2021 roku będzie właściwym rozwiązaniem? Dlaczego warto zdecydować się już dzisiaj na zakup oraz aktywację zestawu do e-podpisu?

Ciągle wprowadzane zmiany w przepisach, nowe regulacje, także postęp cyfryzacji w Polsce powodują, że w 2021 roku po e-podpis sięgnie kolejna grupa sektorów naszej gospodarki.

Sprzedaż podpisu elektronicznego 2021

sprzedaż podpisu elektronicznego 2021

Z dnia na dzień możemy zaobserwować rozwój rynku podpisów elektronicznych w Polsce oraz Europie. Dynamiczna modernizacja oraz wprowadzenie mobilności usług sprawiają, że coraz większe grupy muszą posiadać podpis elektroniczny. Sukcesywnie postępująca cyfryzacja wymusza na wielu użytkownikach założenie e-podpisu.

Warto zaznaczyć, że posługiwanie się e-podpisem na dokumentach elektronicznych oznacza, że złożony podpis jest równoważny pod względem skutków prawnych z podpisem złożonym własnoręcznie.

Wyrabianie e-podpisu 2021

Coraz częściej zdarza się, że załatwienie wielu spraw i formalności (urzędowych, biznesowych, bankowych, geodezyjnych czy także medycznych) wiąże się z koniecznością posiadania własnego podpisu elektronicznego. Czy wyrabianie e-podpisu 2021 jest skomplikowaną procedurą? Co zrobić, aby w krótkim czasie pozyskać swój podpis elektroniczny?

Wszystkie sprawy związane z zakupem oraz aktywacją podpisu elektronicznego mogą Państwo dopełnić w jednym miejscu – korzystając z usług naszej Kancelarii.

Dofinansowanie z tarczy antykryzysowej e-podpis

Wielu przedsiębiorców starających się o wsparcie w ramach tarczy antykryzysowej nie zdaje sobie sprawy z tego, że ich obowiązkiem jest posiadanie e-podpisu (podpis kwalifikowany, profil zaufany), który umożliwi potwierdzenie tożsamości osoby składającej wniosek przez Internet.

Dofinansowanie z tarczy antykryzysowej e-podpis zwiększa szanse na szybkie oraz bezpieczne dopełnienie niezbędnych formalności. Właściciele firm powinni jak najszybciej postarać się o to, aby móc posługiwać się podpisem elektronicznym.

Wdrożenie węzła transgranicznego

Celem działania jakim jest wdrożenie węzła transgranicznego jest umożliwienie logowania się w usługach elektronicznych państw członkowskich UE, oraz obywatela innego państwa UE w polskich usługach elektronicznych za pomocą jednego hasła oraz loginu.

Ogromną zaletą Węzła Transgranicznego jest to, że jego mechanizmy umożliwiają integrację polskiego Węzła Krajowego z właściwymi systemami obowiązującymi w innych krajach Unii Europejskiej.

Wszelkie podejmowanie działania przez Ministerstwo Cyfryzacja dokonywane są w ramach trwającego projektu „Rozwój Cyfrowej Tożsamości”.

Cel Krajowego Węzła Identyfikacji Elektronicznej

Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej jest wprowadzonym projektem Ministerstwa Cyfryzacji, który ma służyć Polkom i Polakom w szybkim i sprawnym załatwianiu spraw przez Internet. Jaki jest cel Krajowego Węzła Identyfikacji Elektronicznej? Głównym celem jest stworzenie warunków do upowszechniania usług Cyfrowych.

Istotną Krajowego Węzła jest stworzenie systemu łączącego w sobie wiele e-usług, które dzisiaj działają na osobnych platformach. Użytkownicy będą korzystali z jednego loginu oraz bezpiecznego zestawu haseł podczas wypełniania pism oraz załatwiania spraw online.

Zdalny zakup e-podpisu

Zdalny zakup e-podpisu jest znacznym ułatwieniem dla osób, które nie chcą wychodzić z domu, ale potrzebują posługiwać się podpisem elektronicznym. Najbezpieczniejszą opcją e-podpisu jest ten posiadający kwalifikowany certyfikat, który zwiększa bezpieczeństwo użytkowania.

Na czym polega zdalny zakup e-podpisu w naszej Kancelarii?

Klient zobowiązany jest do posiadania zainstalowanego komunikatora umożliwiającego połączenie się ze specjalistą naszej Kancelarii

Pages

Subscribe to RSS - wyrabianie e-podpisu Kraków

ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.