• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



procedura wyrabiania e-podpisu

Jak zweryfikować podpis elektroniczny

Jak zweryfikować podpis elektroniczny? Czy weryfikacja certyfikatu jest niezbędna do posługiwania się e-podpisem?

Istotnie należy zaznaczyć, ze każdy dokument podpisany e-podpisem należy zweryfikować pod kątem autentyczności dokumentu oraz ważności certyfikatu.

Certyfikaty najczęściej wydawane są na okres 2 lub 3 lat. Po upływie terminu ważności nie ma możliwości złożenia podpisu wywołującego skutki prawne. Osoby posługujące się kwalifikowanym podpisem elektronicznym powinny pamiętać o odnowieniu ważności certyfikatu.

Gdzie kupić podpis elektroniczny

Gdzie kupić podpis elektroniczny? Podpis elektroniczny nazywany fachowo podpisem kwalifikowanym można kupić u certyfikowanych dostawców podpisów. Jednym z polecanych dostawców jest firma CERTUM. Firma ta współpracuje z wieloma kancelariami i biurami w całej Polsce, które stanowią jej autoryzowanych partnerów. Za pomocą takich terenowych jednostek przedsiębiorcy oraz osoby prywatne mogą szybko i bez zbędnych formalności zakupić e-podpis, zweryfikować tożsamość oraz aktywować otrzymany certyfikat podpisu.

E-podpis dla Ukraińca

E-podpis dla Ukraińca to oferta naszej Kancelarii, która pozwala w krótkim czasie wyrobić i aktywować narzędzie pozwalające na potwierdzenie tożsamości na dokumentach i wnioskach składanych drogą elektroniczną. Kwalifikowany podpis elektroniczny dla obcokrajowców jest wygodnym rozwiązaniem pozwalającym również złożyć sprawozdanie finansowe przez Internet.

Oferta „E-podpis dla Ukraińca”:

- doradztwo w wyborze najkorzystniejszego zestawu
- sprzedaż pakietu do e-podpisu
- aktywacja e-podpisu
- weryfikacja tożsamości

Podpis elektroniczny dla Ukraińca

Nasze biuro oferuje podpis elektroniczny dla Ukraińca, czyli kompleksową pomoc w wyrobieniu i aktywacji zestawu do posługiwania się kwalifikowanym podpisem elektronicznym umożliwiającym potwierdzenie tożsamości na dokumentach, wnioskach i sprawozdaniach składanych drogą elektroniczną.

Podpis elektroniczny dla Ukraińca oferta:

- pomoc w zakupie odpowiedniego zestawu
- aktywacja i konfiguracja
- przedstawienie możliwości e-podpisu oraz sposobu posługiwania się nim

Cena uzależniona od wybranego pakietu e-podpisu.

Podpis kwalifikowany obcokrajowiec

Wielu przedsiębiorców z zagranicy decyduje się na założenie firmy w Polsce. Jednak niewielu z nich wie, że korzystając z podpis kwalifikowany obcokrajowiec może założyć firmę nie odwiedzając zbędnych urzędów. Dodatkowo e-podpis może okazać się przydatny w organizacji wielu spraw firmowych jak i prywatnych. Należy pamiętać, że taki podpis ma dokładnie taką samą wartość prawną jak tradycyjny jego odpowiednik, a przy tym jest znacznie bezpieczniejszy.

Podpis kwalifikowany wniosek o mikropożyczkę

W ramach Tarczy Antykryzysowej przedsiębiorcy mogą starać się o mikropożyczkę w wysokości 5000 złotych. Ma to na celu pomoc właścicielom firm, by mogli oni opłacić bieżące opłaty. Jednak należy pamiętać, że aby dostać taką mikropożyczkę należy spełnić odpowiednie warunki.

Wyrobienie podpisu kwalifikowanego

Wraz z rozszerzaniem się zakresu zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego, rośnie zainteresowanie tą technologią. Z miesiąca na miesiąc wydłuża się lista spraw, które możemy załatwić dzięki e-podpisowi.

Podpis elektroniczny przy wnioskach do ZUS

Wielu przedsiębiorców stojących przed zakupem podpisu kwalifikowanego zastanawia się czy podpis elektroniczny przy wnioskach do ZUS ma zastosowanie? Specjaliści odpowiadają: tak.

Cyfryzacja państwowej administracji w Polsce postępuje zaskakująco szybko, co cieszy wszystkich, gdyż pozwala na znaczną oszczędność czasu.

Wnioski i inne dokumenty do ZUS można składać poprzez PUE ZUS oraz dzięki niemu również odbierać dokumenty zwrotne z urzędu. Wystarczy założyć konto na platformie, a dokumenty można podpisywać swoim podpisem elektronicznym.

Wyrabianie e-podpisu 2021

Coraz częściej zdarza się, że załatwienie wielu spraw i formalności (urzędowych, biznesowych, bankowych, geodezyjnych czy także medycznych) wiąże się z koniecznością posiadania własnego podpisu elektronicznego. Czy wyrabianie e-podpisu 2021 jest skomplikowaną procedurą? Co zrobić, aby w krótkim czasie pozyskać swój podpis elektroniczny?

Wszystkie sprawy związane z zakupem oraz aktywacją podpisu elektronicznego mogą Państwo dopełnić w jednym miejscu – korzystając z usług naszej Kancelarii.

Wdrożenie węzła transgranicznego

Celem działania jakim jest wdrożenie węzła transgranicznego jest umożliwienie logowania się w usługach elektronicznych państw członkowskich UE, oraz obywatela innego państwa UE w polskich usługach elektronicznych za pomocą jednego hasła oraz loginu.

Ogromną zaletą Węzła Transgranicznego jest to, że jego mechanizmy umożliwiają integrację polskiego Węzła Krajowego z właściwymi systemami obowiązującymi w innych krajach Unii Europejskiej.

Wszelkie podejmowanie działania przez Ministerstwo Cyfryzacja dokonywane są w ramach trwającego projektu „Rozwój Cyfrowej Tożsamości”.

Pages

Subscribe to RSS - procedura wyrabiania e-podpisu

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00




Ważna informacja dla właścicieli spółek z o.o. oraz osób planujących rejestrację firmy w tej formie prawnej. Od 1 stycznia 2022 wynagrodzenie członków zarządu zostanie pomniejszone o 9% składki zdrowotnej.
Zachęcamy do skorzystania z naszych usług, w celu uniknięcia dodatkowego oskładkowania:
- rejestracja nowej spółki w PRS, z uwzględnieniem odpowiednich zapisów w umowie,
- edycja posiadanej umowy spółki oraz zgłoszenie zmian do KRS.


Przypominamy o obowiązku złożenia sprawozdania finansowego za rok 2021! Oferujemy swoją pomoc w sporządzeniu dokumentu i przesłaniu go do KRS.



Złóż wniosek o utworzenie adresu do e-Doręczeń!

Już wkrótce posiadanie adresu do doręczeń elektronicznych będzie obowiązkowe dla wszystkich podmiotów wpisanych do KRS. Spółki założone przed 05.07.2022 już teraz muszą złożyć wniosek o wydanie adresu.

Oferujemy pomoc w zakresie przygotowania i złożenia wniosku. Przypominamy, że w naszej ofercie znajduje się również sprzedaż i aktywacja e-podpisu, niezbędnego do złożenia wniosku.