• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



podpis elektroniczny

Punkt potwierdzania tożsamości e-podpis

Osoby które decydują się na zakup e-podpisu muszą zweryfikować tożsamość i poświadczyć podpis elektroniczny. Jednym z miejsc na załatwienie sprawy jest punkt potwierdzania tożsamości e-podpis.

Punkt potwierdzania tożsamości e-podpis służy osobom, które posiadają już samodzielnie wydrukowane i nie podpisane dokumenty dotyczące e-podpisu. Pełnoprawne użytkowanie podpisu elektronicznego możliwe jest dopiero po potwierdzeniu tożsamości.

Podpis elektroniczny punkt potwierdzania tożsamości

Elektroniczny podpis to coraz częściej niezbędne narzędzie pracy zarówno przedsiębiorców, jak i instytucji publicznych. Jego zakup to tylko część procedury, która musi zostać wykonana, aby móc zacząć użytkować podpis elektroniczny.

Osoby, które zakupiły e-podpis, ale jeszcze go nie zweryfikowały, mają możliwość dokończenia wszystkich formalności w punkcie potwierdzania tożsamości.

Podpis elektroniczny dla farmaceutów

Dzięki spopularyzowaniu e-recept cyfryzacja branży lekarskiej i aptekarskiej zyskała wiele nowych możliwości. Teraz wiele dokumentów można podpisywać elektronicznie, co ma dokładnie taką samą wagę prawną, co te, które są podpisane w sposób tradycyjny. Pozwoliło to wszystkim farmaceutom na wystawianie recept farmaceutycznych w formie elektronicznej. Poza tym dzięki kwalifikowanemu podpisowi elektronicznemu farmaceuci mogą elektronicznie przekazać zestawienia apteczne do refundacji.

Podpis elektroniczny a dokumentacja medyczna

Cyfryzacja dociera do coraz szerszych obszarów życia i funkcjonowania człowieka. Według rozporządzenia możliwości całkowite cyfryzacji ma także branża medyczna. Jak wygląda podpis elektroniczny a dokumentacja medyczna?

Unowocześnieniu swojej pracy powinni poddać się lekarze, i inni medycy, którzy na co dzień składają bardzo dużą liczbę podpisów. Branża medyczna cechuje się jednak poufnością danych pacjentów, dlatego podpis elektroniczny musi być w niej bezpieczny.

Są 4 główne aspekty, które skłaniają się ku cyfryzacji.

Podpisywanie dokumentów w aplikacji

Podpis elektroniczny to cyfryzacja naszego życia. Do niego należy cała przyszłość dokumentów i kontaktów. Jest to bardzo bezpieczna forma prowadzenia dokumentacji.

E podpis dla geodetów

Zgodnie z przepisami obowiązkiem geodetów jest złożenie dokumentacji zawierającej rezultaty pomiarów geodezyjnych do organu Służby Geodezyjnej i Kartograficznej.

Wykonywanie geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowanie i przekazanie wyników pod względem technicznym jest jasno określone przepisami. Każdy zgłaszany dokument musi zostać podpisany. Dokumenty w formie elektronicznej poświadczone muszą być podpisem elektronicznym, który daje wiarygodność i jest pełnym odzwierciedleniem ręcznego podpisu osoby go składającej.

Zalety e-podpisu

Z platformy ePUAP może korzystać każdy obywatel posiadający dostęp do Internetu oraz konto użytkownika na platformie ePUAP. Przesyłka przekazana za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej traktowana jest jako elektroniczna analogia papierowej przesyłki. Bardzo ważne jest, aby podpisać dokument elektronicznym podpisem.

Gdzie wyrobić e-podpis?

Posiadanie podpisu elektronicznego umożliwia podpisywanie dokumentów wysyłanych za pośrednictwem Internetu. Ułatwienia wynikające z załatwiania spraw urzędowych drogą elektroniczną pozwalają zaoszczędzić ogromną ilość czasu, szczególnie w przypadku przedsiębiorców.

Załatwienie spraw przez Internet umożliwiają:
- Profil Zaufany (tylko do kontaktów z administracją)
- Kwalifikowany podpis elektroniczny

Kwalifikowany podpis elektroniczny to podpis w formie elektronicznej, który składa się za pomocą specjalnego urządzenia. Jego wyrobienie jest płatne.

Wnioski do ZUS z podpisem elektronicznym

Wielu przedsiębiorców potrzebuje pomocy w zakresie załatwiania spraw w ZUS. Często zapominają oni o tym, że cała procedura z ZUS trwa i zostawiają formalności na ostatnią chwilę. Nasza kancelaria oferuje solidną pomoc dla przedsiębiorców z całej Polski.

Jednym z najkorzystniejszych sposobów są wnioski do ZUS z podpisem elektronicznym, czyli przesyłanie dokumentów przez Internet.

Podpis elektroniczny w Krakowie

Podpis elektroniczny to nic innego jak dane w postaci elektronicznej, które służą identyfikacji osoby składającej e-podpis. Stosowany w procesie elektronicznej wymiany danych jest odpowiednikiem odręcznego podpisu w środowisku dokumentów papierowych.

E-podpis to przekształcenie kryptograficzne danych umożliwiające odbiorcy danych sprawdzenie autentyczności i integralności danych. Ten sposób zaszyfrowania umożliwia nadawcy ochronę przed sfałszowaniem danych przez odbiorcę.

Pages

Subscribe to RSS - podpis elektroniczny



ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.