• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



e-podpis Kraków

Bezpieczny podpis elektroniczny

Bezpieczny podpis elektroniczny to narzędzie, dzięki któremu możemy dopełnić wielu formalności urzędowych bez wychodzenia z domu. E-podpis stanowi cyfrowy odpowiednim własnoręcznego podpisu i wywołuje prawie takie same skutki. Jest on akceptowany praktycznie przez wszystkie organy administracji państwowej, przez: US, CEiDG, KRS, ZUS i wszystkie urzędy.

Podpis elektroniczny do rejestracji spółki

Aktualnie obowiązujące przepisy prawa są jednoznaczne - podpis elektroniczny do rejestracji spółki jest niezbędny. Niezależnie od tego jaką formę prawną będziemy rejestrować, na jaki rodzaj umowy się zdecydujemy i wreszcie w jakim systemie będziemy składać wniosek, e-podpis będzie konieczny.

Aktywacja podpisu elektronicznego 2021

Dlaczego aktywacja podpisu elektronicznego 2021 jest tak istotna dla użytkowników, którzy chcą załatwiać sprawy online? Czy istnieje możliwość wysłania wniosku przez Internet bez podpisu?

Obecnie jesteśmy zmuszeni do tego, aby większość formalności urzędowych, biznesowych oraz administracyjnych załatwiać bez wychodzenia z domu. Warto podkreślić, że dokumentacja wysyłana drogą elektroniczną powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, który potwierdza tożsamość osoby składającej dokument.

Podpis elektroniczny wykorzystywany jest m.in. w zakresie:

Sprzedaż podpisu elektronicznego 2021

sprzedaż podpisu elektronicznego 2021

Z dnia na dzień możemy zaobserwować rozwój rynku podpisów elektronicznych w Polsce oraz Europie. Dynamiczna modernizacja oraz wprowadzenie mobilności usług sprawiają, że coraz większe grupy muszą posiadać podpis elektroniczny. Sukcesywnie postępująca cyfryzacja wymusza na wielu użytkownikach założenie e-podpisu.

Warto zaznaczyć, że posługiwanie się e-podpisem na dokumentach elektronicznych oznacza, że złożony podpis jest równoważny pod względem skutków prawnych z podpisem złożonym własnoręcznie.

Procedura zakupu certyfikatów do Krajowego Węzła Tożsamości

Krajowy Węzeł Tożsamości jest systemem, który pozwala zintegrować wszystkie platformy e-usług zaufania publicznego. Dostawcy takich usług do końca roku muszą dostosować się do nowych obowiązków związanych z wprowadzaniem Krajowego Węzła Identyfikacji elektronicznej.

Cel Krajowego Węzła:

- stworzenie narzędzi umożliwiających rozpowszechnianie usług cyfrowych
- wdrożenie sprawnie funkcjonującej elektronicznej identyfikacji opartej o bezpieczne rozwiązania organizacyjno-techniczne

Jak wypełnić JPK_VDEK

Zgodnie z nowymi ustaleniami, pliki JPK związane z podatkiem VAT przesyłane są od października 2020 roku w nowej strukturze.

JPK_VDEK będzie obejmował dotychczasowe deklaracje VAT-7, VAT-7K oraz plik JPK_VAT.

Informacje przekazywane do organów skanerowych przez czynnych podatników VAT za pośrednictwem jednego dokumentu JPK_VDEK będą składały się z 2 części:

1. Część ewidencyjna
2. Część deklaracyjna

Z racji, że nowa struktura obowiązuje od niedawna, warto wiedzieć jak wypełnić JPK_VDEK.

Certyfikaty do Krajowego Węzła Tożsamości

Certyfikaty do Krajowego Węzła Tożsamości zostały wprowadzone projektem mającym na celu upowszechnienie korzystania z usług elektronicznych. Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej będzie dostępny dla wszystkich Polaków. Istotnie warto podkreślić, że osoby decydujące się na korzystanie będą miały udostępniony uniwersalny login oraz bezpieczne hasła.

Realizacja projektu umożliwi:

Zdalny zakup e-podpisu

Zdalny zakup e-podpisu jest znacznym ułatwieniem dla osób, które nie chcą wychodzić z domu, ale potrzebują posługiwać się podpisem elektronicznym. Najbezpieczniejszą opcją e-podpisu jest ten posiadający kwalifikowany certyfikat, który zwiększa bezpieczeństwo użytkowania.

Na czym polega zdalny zakup e-podpisu w naszej Kancelarii?

Klient zobowiązany jest do posiadania zainstalowanego komunikatora umożliwiającego połączenie się ze specjalistą naszej Kancelarii

Podpis elektroniczny salon samochodowy

Obieg dokumentów w postaci cyfrowej jest zdecydowanie łatwiejszy i bardziej nowoczesny.

E-podpisy obejmują coraz większy obszar czynności, które można dzięki nim załatwić nie wychodząc z domu.

Podpis elektroniczny salon samochodowy również ma posiadać, ponieważ będzie mu bardzo przydatny. Kiedy już się pojawi, autoryzowane salony samochodowe będą miały możliwość rejestracji samochodów online.

Salon samochodowy będzie rejestrował zakupiony przez klienta samochód, w jego imieniu.

Aby tego dokonać podpis elektroniczny salon samochodowy koniecznie musi posiadać.

Salon samochodowy podpis elektroniczny

Obecnie głośno mówi się o projekcie ustawy o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (numer z wykazu Rządowego Centrum Legislacji: UD515), której celem jest zmniejszenie obciążeń administracyjnych dla posiadaczy pojazdów oraz elektronizacja obiegu dokumentów CEPiK.

Salon samochodowy podpis elektroniczny – jedną z najważniejszych zmian w ustawie jest umożliwienie rejestracji online pojazdu zakupionego w salonie sprzedaży pojazdów samochodowych, która pozwoli na rejestrację pojazdu nowego w imieniu kupującego przez ten salon.

Pages

Subscribe to RSS - e-podpis Kraków

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00




Ważna informacja dla właścicieli spółek z o.o. oraz osób planujących rejestrację firmy w tej formie prawnej. Od 1 stycznia 2022 wynagrodzenie członków zarządu zostanie pomniejszone o 9% składki zdrowotnej.
Zachęcamy do skorzystania z naszych usług, w celu uniknięcia dodatkowego oskładkowania:
- rejestracja nowej spółki w PRS, z uwzględnieniem odpowiednich zapisów w umowie,
- edycja posiadanej umowy spółki oraz zgłoszenie zmian do KRS.