Kancelaria

doradztwo podatkowe online

Rozliczenie PIT 2016

Podatnicy podatku dochodowego od osób fizycznych PIT zobowiązani są po zakończeniu roku podatkowego rozliczyć się z osiąganych dochodów. W tym celu wypełniają roczne rozliczenia podatkowe, które później składają do odpowiedniego urzędu skarbowego samodzielnie lub za pośrednictwem, np. zakładem pracy.

Rozliczenie PIT 2016 dokonywane powinno być za pomocą nowych wzorów formularzy, wprowadzonych z początkiem roku. Zmodyfikowane formularze PIT zyskały nowe pola zgodnie z wprowadzonymi zmianami w Ordynacji podatkowej i innych ustawach.

CIT 2016

Rok 2016 oznacza dla przedsiębiorcy wiele nowych wyzwań i obowiązków. Właśnie dlatego pełnimy nasze usługi, które mają na celu odciążenie takich osób. Nie jest łatwo poradzić sobie z tym wszystkim samotnie, dlatego nasza pomoc się przyda!

Rozliczenie roczne podatku dochodowego

Rozliczenie roczne podatku dochodowego PIT lub CIT dotyczy wszystkich podatników, którzy w danym roku osiągnęli dochody, czyli w większości przypadków, przychody pomniejszone o koszty lub ponieśli straty. Stawki podatku dochodowego są zróżnicowane i warunkowane przez formę rozliczeń jaką wybiera podatnik.

Rozliczanie PIT 2016

Wraz z nowym rokiem nadszedł czas na rozliczanie PIT 2016. Wszystkie osoby fizyczne oraz przedsiębiorstwa, nie będące osobami prawnymi zobowiązane są wypełnić deklarację PIT do końca kwietnia 2016 roku. W deklaracji należy ująć cały otrzymany w 2015 roku dochód, ustalony na podstawie przychodów i kosztów ich uzyskania. Nie można zapomnieć także o skorzystaniu z przysługujących ulg podatkowych oraz możliwości odliczeń. Ustalone zobowiązanie to nie wszystko.

Sporządzanie deklaracji podatkowej cit 2015 rok

Sporządzanie deklaracji podatkowej CIT 2015 rok należy do obowiązków każdej spółki z o.o. oraz spółki akcyjnej. Te formy prawne przedsiębiorstw należą do grupy jednostek posiadających osobowość prawną. Jednostki takie zobowiązane są do rozliczania się z podatku dochodowego na podstawie formularzy CIT.

Sporządzanie deklaracji podatkowej pit 2016

Obowiązkiem każdego przedsiębiorstwa oraz osoby fizycznej, które otrzymały w danym roku jakiekolwiek dochody, jest sporządzenie deklaracji rozliczeniowej z tytułu podatku PIT lub CIT. Czas na sporządzanie deklaracji podatkowej pit 2016 trwa do końca kwietnia. W tym czasie przedsiębiorstwa mają wiele obowiązków z zakresu podatków. Muszą one między innymi sporządzić deklarację rozliczeniową z tytułu podatku dochodowego oraz wydać swoim pracownikom sporządzone formularze PIT, z tytułu zapłaconego podatku od ich wynagrodzeń.

Sporządzanie deklaracji pit 2016

Sporządzanie deklaracji PIT 2016 dla wielu okazać się może zadaniem wręcz niemożliwym. Dotyczyć to może nie tylko osób pracujących na etacie, ale także przedsiębiorstw. Wiadomo jednak, że każdy kto w 2015 roku uzyskał dochód, musi złożyć deklarację podatkową PIT 2016. Dlatego też warto skorzystać z pomocy specjalistów w zakresie podatków.

Sporządzanie deklaracji podatkowych za 2015 r

Sporządzanie deklaracji podatkowych za 2015 rok czas zacząć. Wszystkie przedsiębiorstwa będące osobami prawnymi muszą zdążyć z złożeniem deklaracji podatkowej przed końcem marca 2016 roku. Natomiast osoby fizyczne w tym także przedsiębiorcy fizyczni mają czas na złożenie deklaracji podatkowych do końca 31 kwietnia 2016.

Spółka z o.o. podatki

Zakładając spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością jednym z ważnych aspektów jaki powinien przeanalizować przedsiębiorca jest spółka z o.o. podatki. Jest to bardzo ważne, ponieważ prowadząc działalność gospodarczą podmiot zobowiązany będzie do odprowadzenia należnego podatku dochodowego. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jako spółka posiadająca osobowość prawną zobowiązana jest do opłacania podatku od osób prawnych – podatku CIT.

Doradca podatkowy online

Jak zapewne doskonale zdajesz sobie sprawę, podatki dotyczą nie tylko przedsiębiorców ale także osoby fizyczne. Nie można od nich uciec, są to obowiązkowe należności, które bezwzględnie należy ponosić. Często jednak przysparzają one problemów i ich rozliczanie bywa uciążliwe. Warto korzystać z pomocy ekspertów, którzy służą radą i wyjaśniają wszelkie niezrozumiałe bądź nie jasne kwestie. Niestety często na spotkanie trzeba czekać kilka dni. Co w sytuacji jeśli nie możemy czekać i potrzebujemy niezwłocznej konsultacji?

Pages

Subscribe to RSS - doradztwo podatkowe online

ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.