• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



aktywacja e-podpisu

Wyrobienie e-podpisu dla Ukraińca

Wyrobienie e-podpisu dla Ukraińca – na czym polega procedura wyrobienia i aktywacji podpisu elektronicznego dla obywatela Ukrainy? Dlaczego warto mieć swój e-podpis?
Na wstępie warto zaznaczyć, że kwalifikowany podpis elektroniczny zwiększa bezpieczeństwo w załatwianiu spraw drogą elektroniczną. Wysyłanie wniosków i formularzy urzędowych przy użyciu e-podpisu z certyfikatem jest bezpieczną opcją umożliwiającą dopełnienie formalności bez wychodzenia z domu.

Złożenie e-podpisu z certyfikatem na dokumencie wywołuje takie same skutki prawne jak podpis odręczny.

Podpis kwalifikowany obcokrajowiec

Wielu przedsiębiorców z zagranicy decyduje się na założenie firmy w Polsce. Jednak niewielu z nich wie, że korzystając z podpis kwalifikowany obcokrajowiec może założyć firmę nie odwiedzając zbędnych urzędów. Dodatkowo e-podpis może okazać się przydatny w organizacji wielu spraw firmowych jak i prywatnych. Należy pamiętać, że taki podpis ma dokładnie taką samą wartość prawną jak tradycyjny jego odpowiednik, a przy tym jest znacznie bezpieczniejszy.

Sprzedaż e-podpisów dla obcokrajowców

Nasza Kancelaria oferuje sprzedaż e-podpisów dla obcokrajowców – kompleksowa obsługa w zakresie wyrobienia i aktywacji e-podpisu. U nas obcokrajowcy mogą również potwierdzić tożsamość.

Dlaczego kwalifikowany podpis elektroniczny jest korzystniejszy niż profil zaufany? Z jakiego powodu obcokrajowcy chętniej wybierają e-podpis z certyfikatem?

Procedura wyrobienia i aktywacji e-podpisu z certyfikatem nie wymagania posiadania przez obcokrajowca numeru PESEL. Dlaczego? Potwierdzenie tożsamości następuje za pomocą dowodu (np. paszport lub dowód osobisty).

Zakup podpisu elektronicznego w 2021

Dla kogo zakup podpisu elektronicznego w 2021 roku będzie właściwym rozwiązaniem? Dlaczego warto zdecydować się już dzisiaj na zakup oraz aktywację zestawu do e-podpisu?

Ciągle wprowadzane zmiany w przepisach, nowe regulacje, także postęp cyfryzacji w Polsce powodują, że w 2021 roku po e-podpis sięgnie kolejna grupa sektorów naszej gospodarki.

Procedura zakupu certyfikatów do Krajowego Węzła Tożsamości

Krajowy Węzeł Tożsamości jest systemem, który pozwala zintegrować wszystkie platformy e-usług zaufania publicznego. Dostawcy takich usług do końca roku muszą dostosować się do nowych obowiązków związanych z wprowadzaniem Krajowego Węzła Identyfikacji elektronicznej.

Cel Krajowego Węzła:

- stworzenie narzędzi umożliwiających rozpowszechnianie usług cyfrowych
- wdrożenie sprawnie funkcjonującej elektronicznej identyfikacji opartej o bezpieczne rozwiązania organizacyjno-techniczne

Zalety e-podpisy

Zalety e-podpisy są ogromne i z każdym dniem ich liczba wzrasta. Możliwość szybkiego załatwiania spraw przez Internet zachęca coraz więcej osób do wyrobienia sobie e-podpisu, który jest równoważny z podpisem złożonym własnoręcznie. Oznacza to, że dokumenty złożone elektronicznie oraz opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym wywołują takie same skutki prawne jest tradycyjne dokumenty oraz umowy.

Jakie zalety e-podpisy możemy dostrzec?

Aktywacja zestawu certyfikatów do Krajowego Węzła Tożsamości

Celem wprowadzenia Krajowego Węzła Tożsamości jest stworzenie warunków i narzędzi do rozpowszechniania usług cyfrowych. Krajowy Węzeł jest narzędziem pośredniczącym w uwierzytelnianiu krajowych usług online.

Uruchomienie tego systemu znacząco poszerzy możliwości załatwiania spraw bez wizyty w urzędzie. To inteligentne oraz intuicyjne rozwiązanie.

Aktywacja e-podpisu przez internet

Czy aktywacja e-podpisu przez Internet jest bezpiecznym rozwiązaniem dla osób, które chcą posługiwać się własnym podpisem elektronicznym? Korzystając z usług naszej Kancelarii mogą być Państwo pewni, że wszystkie udostępniane nam dane są przechowywane w sposób bezpieczny oraz zgodny z obowiązującym prawem.

Integracja z Krajowym Węzłem Tożsamości

Krajowy Węzeł Tożsamości ma na celu stworzenie warunków i narzędzi do upowszechniania usług cyfrowych. Istotnym zadaniem jest integracja z Krajowym Węzłem Tożsamości wszystkich e-usług, które dzisiaj działają osobno.

Organem odpowiedzialnym za wprowadzenie Węzła Krajowego jest Ministerstwo Cyfryzacji. Przy realizacji projektu uczestniczy również Centralny Ośrodek Informatyki.

Obywatele będą mogli korzystać z jednego uniwersalnego loginu i bezpiecznego zestawu haseł podczas wypełniania urzędowych pism, składania wniosków czy moderacji konta.

Podpis elektroniczny a Jednolity Europejski Dokument Zamówienia

Podpis elektroniczny a Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – czy osoby składające oferty muszą posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny?

Dokument JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia) można składać wyłącznie elektronicznie. Z racji tego przedsiębiorstwa-wykonawcy biorący udział w takich postępowaniach powinni posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny. Należy podkreślić, ze przy składaniu ofert nie jest wystarczający Profil Zaufany.

Pages

Subscribe to RSS - aktywacja e-podpisu

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488


tekst alternatywny

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00




Ważna informacja dla właścicieli spółek z o.o. oraz osób planujących rejestrację firmy w tej formie prawnej. Od 1 stycznia 2022 wynagrodzenie członków zarządu zostanie pomniejszone o 9% składki zdrowotnej.
Zachęcamy do skorzystania z naszych usług, w celu uniknięcia dodatkowego oskładkowania:
- rejestracja nowej spółki w PRS, z uwzględnieniem odpowiednich zapisów w umowie,
- edycja posiadanej umowy spółki oraz zgłoszenie zmian do KRS.


Przypominamy o obowiązku złożenia sprawozdania finansowego za rok 2021! Oferujemy swoją pomoc w sporządzeniu dokumentu i przesłaniu go do KRS.



Złóż wniosek o utworzenie adresu do e-Doręczeń!

Od stycznia 2024r. posiadanie adresu do doręczeń elektronicznych będzie obowiązkowe dla wszystkich podmiotów wpisanych do KRS. Warto już teraz złożyć odpowiedni wniosek.

Oferujemy pomoc w zakresie przygotowania i złożenia wniosku. Przypominamy, że w naszej ofercie znajduje się również sprzedaż i aktywacja e-podpisu, niezbędnego do złożenia wniosku.