• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Rejestracja spółki z ograniczoną odpowiedzialnością

Rejestracja spółki z ograniczoną odpowiedzialnością aktualnie jest możliwa na dwa sposoby. Pierwszy ze sposobów to tradycyjna rejestracja spółki, która trwa około 2-3 tygodnie. Natomiast drugim sposobem jest elektroniczna rejestracja, która trwa maksymalnie 24 godziny. Dzięki takiemu ułatwieniu jakie zostało wprowadzone w styczniu 2012 roku, istnieje możliwość znacznie szybszej rejestracji spółki , co za tym idzie, wcześniejszym rozpoczęciem działalności gospodarczej. Jednak obie rejestracje mają swoje zalety. Tradycyjna rejestracja cechuje się tym, że jest zdecydowanie bardziej dokładna, bardziej precyzyjnie przebiega jej proces. Natomiast dzięki elektronicznej rejestracji można zaoszczędzić pieniądze na taksie notarialnej od umowy spółki. Jest to wyjątek od zasady, że umowa spółki musi być stworzona w formie aktu notarialnego. Jednak na umowie muszą widnieć elektroniczne podpisy wszystkich wspólników. Oba sposoby są dobre, wybór należy indywidualnie do każdego. Rejestracja spółki z ograniczoną odpowiedzialnością nie jest zbyt trudna.



ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.