• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



PIT

Podmioty gospodarcze, które osiągają dochody zobowiązane są do rozliczenia się z Urzędem Skarbowym z tytułu należnego podatku dochodowego. W przypadku osób fizycznych niezbędny będzie podatek bezpośredni PIT. Jest on opłacany zgodnie z progresywną skalą podatkową, przy zastosowaniu stawek podatku w wysokości 18% i 32 %. Niektóre z podmiotów składając deklarację PIT mają możliwość skorzystania z różnego rodzaju odliczeń oraz ulg podatkowych dzięki czemu zmniejszają wartość należnego podatku.

Przeprowadzenie rozliczenia podatkowego oraz złożenie odpowiedniej deklaracji PIT jest obowiązkiem podmiotów gospodarczych, w przypadku nie wykonania tej czynności mogą pojawić się nieprzyjemne konsekwencje. Nasza Kancelaria zatrudnia ekspertów z dziedziny prawa podatkowego, którzy pomogą Państwu w prawidłowym rozliczeniu z tytułu należnego podatku dochodowego. Decydując się na naszą pomoc mają Państwo pewność, że wszystkie formalności zostaną wykonane prawidłowe a Państwo zostaną odciążeni z wszystkich obowiązków.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.