• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Księgi rachunkowe w spółce z o.o.

Księgi rachunkowe w spółce z o.o. są wynikiem pełnej księgowości jaka prowadzona jest przez firmę. Prowadzone są w oparciu o dokumenty księgowe, które potwierdzają zaistnienie operacji gospodarczej, która wpływa na sytuacje majątkową oraz finansową jednostki. Spółka ma obowiązek otworzyć i zamknąć księgi rachunkowe na ściśle określony momenty, który został wskazany w Ustawie o rachunkowości.

Księgi rachunkowe w spółce z o.o. powinny zostać otwarte na dzień rozpoczęcia prowadzenia działalności gospodarczej, początek następnego roku obrotowego, dzień zmiany formy prawnej, dzień rozpoczęcia likwidacji lub postępowania likwidacyjnego. Z kolei dniem, na który księgi rachunkowe powinny zostać zamknięte jest dzień kończący rok obrotowy, dzień zakończenia działalności, dzień poprzedzający zmianę formy prawnej jednostki.

Na księgi rachunkowe w spółce z o.o. składać się będzie klika elementów:

  • Dziennik.
  • Konta księgi głównej.
  • Konta ksiąg pomocniczych.
  • Zestawienie obrotów i sald kont księgi głównej oraz kont księgi pomocniczej.
  • Wykaz składników aktywów i pasywów.

 





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.