• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Jak prowadzić księgowość uproszczoną?

Korzystanie z uproszczonej księgowości jest uwarunkowane, że przedsiębiorca nie może przekroczyć limitu przychodów za poprzedni rok obrotowy w wysokości 2 000 000 euro.

Po przekroczeniu tego limitu, zobligowany on jest do prowadzenia pełnej księgowości.

Jak prowadzić księgowość uproszczoną?
Mała księgowość obliguje przedsiębiorców do prowadzenia:
- księgi przychodów i rozchodów
- ewidencji przychodów

oraz w przypadku niektórych rodzajów działalności, do prowadzenia dodatkowych ewidencji, takich jak:
- ewidencja środków trwałych
- ewidencja wyposażenia
- ewidencja przebiegu pojazdu
- rejestry VAT

Przedsiębiorcy prowadzący księgę przychodów i rozchodów, płacą podatek od osiągniętych dochodów, jeśli firma nie osiąga przychodów pomniejszonych o koszty, podatek nie jest opłacany.

Podatek w przypadku księgowości uproszczonej może być opłacany liniowo, na zasadach ogólnych lub za pomocą ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak prowadzić księgowość uproszczoną, zapraszamy do kontaktu.



ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.