• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Publikacje ekspertów



Akt notarialny spółki z o.o.

Akt notarialny spółki z o.o. to najważniejszy jej dokument. Zawiera on skonkretyzowane reguły funkcjonowania firmy oraz sprecyzowane prawa, kompetencje i obowiązki udziałowców. To moment jego podpisania stanowi pierwszy krok do założenia spółki. W przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej jest on zastępowany przez akt założycielski.

Dokument ten musi zostać sporządzony zgodnie z obowiązującymi zasadami zawartymi w Kodeksie Spółek Handlowych i zawierać wszelkie niezbędne informacje, takie jak:

- nazwę i siedzibę spółki,
- wysokość kapitału,
- przedmiot działalności,
- informację czy wspólnik może posiadać więcej niż jeden udział,
- liczbę i nominalną wartość udziałów posiadanych przez poszczególnych wspólników,
- czasu trwania spółki.

Jeżeli nastąpi jakakolwiek zmiana, co do której informacje zawiera
akt notarialny spółki z o.o. konieczne jest dokonanie aktualizacji danych w Krajowym Rejestrze Sądowym. Jeżeli poszukują Państwo firmy zajmującej się zgłaszaniem zmian do KRS, nasza firma wykona tę usługę dla Państwa szybko i tanio. Zapraszam do kontaktu i współpracy.





ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Zajmujemy się prowadzeniem bieżącej ewidencji, sporządzaniem zaległej dokumentacji i wyprowadzaniem ewentualnych zaległości.