• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego. Dla Przedsiębiorców, którzy działalność chcą rozpocząć od zaraz, proponujemy zakup gotowej spółki z o.o. Prowadzimy również pełną księgowość spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



procedura wyrabiania e-podpisu

Elektronizacja zamówień publicznych

Elektronizacja zamówień publicznych nastąpiła w 2018 roku. Postępowania w sprawie zamówień publicznych, o wartości równej progom unijnym lub większej od nich, prowadzone są wyłącznie w formie elektronicznej. Zobowiązuje to wykonawców chcących uzyskać zamówienia publiczne do składania ofert w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Od 18 kwietnia 2018 roku wszyscy zamawiający mają ustawowy obowiązek przyjmować Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ), a także oferty i wnioski w wersji elektronicznej

Podpis elektroniczny a Jednolity Europejski Dokument Zamówienia

Podpis elektroniczny a Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – czy osoby składające oferty muszą posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny?

Dokument JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia) można składać wyłącznie elektronicznie. Z racji tego przedsiębiorstwa-wykonawcy biorący udział w takich postępowaniach powinni posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny. Należy podkreślić, ze przy składaniu ofert nie jest wystarczający Profil Zaufany.

Podpis kwalifikowany ścieżka paperless

Na czym polega ścieżka paperless?
Ścieżka ta polega na przeprowadzeniu całego postępowania od aktywacji po zawarcie umowy i wydanie certyfikatu kwalifikowanego przy pomocy elektronicznego systemu. Wyróżniamy trzy etapy, które musimy przejść, aby uzyskać certyfikat.

1. Wprowadzone dane zostają zapisane i opatrzone podpisem biometrycznym wnioskodawcy oraz kwalifikowanym podpisem elektronicznym Operatora prowadzącego postępowanie.

Zakładanie elektronicznego podpisu Kraków

Właściwie przeprowadzone zakładanie elektronicznego podpisu Kraków sprawia, że e-podpis spełnia swoją role, czyli spełnia następujące warunki:
- nie ma możliwości podrobienia podpisu przez osobę trzecią,
- podpis umożliwia identyfikację osoby składającej podpis,
- podpis musi być powiązany z konkretnym dokumentem (brak możliwości kopiowania podpisu na inny dokument).

Elektroniczny podpis kwalifikowany

Elektroniczny podpis kwalifikowany jest zestawem danych umożliwiającym składanie bezpiecznego podpisu elektronicznego, weryfikowanego certyfikatem w rozumieniu ustawy o podpisie elektronicznym z dnia 18.09.2001 r. (DzU Nr 130, poz. 1450).

Czy firmy chętnie pozyskują elektroniczny podpis kwalifikowany?

Odnowienie podpisu elektronicznego

Osoby, które posługują się e-podpisem doskonale wiedzą o tym jak bardzo jego posiadanie potrafi ułatwić życie. Zachowanie ważności zapewnia możliwość wykorzystywania podpisu elektronicznego w kontaktach z instytucjami finansowymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi, firmami telekomunikacyjnymi. Każdy, kto chce zachować ważność podpisu cyfrowego powinien wiedzieć o tym jak ważne jest odnowienie podpisu elektronicznego.

Subscribe to RSS - procedura wyrabiania e-podpisu

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00



  WYPRZEDAŻ!
  SPÓŁKI Z O.O. ZE STAŻEM:

- 1-3 miesiące: 2900 zł (wcześniej 3500 zł)
- 8-10 miesięcy: 3900 zł (wcześniej 4400 zł)
- ponad 12 miesięcy + aktywny VAT: od 4900 zł (wcześniej od 7400 zł)