Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego. Dla Przedsiębiorców, którzy działalność chcą rozpocząć od zaraz, proponujemy zakup gotowej spółki z o.o. Prowadzimy również pełną księgowość spółek (księgi handlowe).

Kancelaria

porady podatkowe

Doradztwo dla firm w Krakowie

Usługa doradztwo dla firm w Krakowie ostatnimi czasy jest bardzo popularna. Coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, iż dobrze prowadzony biznes powinien korzystać z profesjonalnych porad. Czas to pieniądz, dlatego nie można marnować go na zastanawianie się, jak coś powinno zostać wykonane.

Zeznania podatkowe

Zeznania podatkowe to dokumenty, które do urzędu dostarczyć musi każda jednostka wykazująca jakikolwiek dochód. Obowiązkowo musimy zawrzeć na nich osiągnięte przychody, a także koszty związane z ich uzyskaniem. Na podstawie tych danych należy dokonać niezbędnych wyliczeń, a następnie cały dokument złożyć do odpowiedniego urzędu, zależnego od miejsca zamieszkania.

Podatki dla przedsiębiorców

Podatki dla przedsiębiorców to prawdziwy koszmar. Prócz tego, że znacznie obciążają one firmowy budżet, to wymagają również wykonania skomplikowanych rozliczeń, gromadzenia dowodów księgowych, na podstawie których określane są należności, a także bezustannego kontrolowania wciąż zmieniających się przepisów polskiego prawa podatkowego.

Podatki od dochodu

W Polsce występują dwie formy opodatkowania dochodu.

Podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT)
- Jest to podatek bezpośredni, którym obarczone są dochody osób fizycznych.
- Osobą fizyczną jest każdy człowiek od momentu urodzenia aż do śmierci.
- PIT - ang. Personal Income Tax (jest to również nazwa druczków urzędowych, na których składa się deklaracje rozliczeniowe obejmujące dochód osobisty).

Podatki w Polsce

System podatkowy w Polsce to zespół przepisów prawnych, na podstawie których ustala się pobór podatków.

Rozliczenie PIT 2016

Podatnicy podatku dochodowego od osób fizycznych PIT zobowiązani są po zakończeniu roku podatkowego rozliczyć się z osiąganych dochodów. W tym celu wypełniają roczne rozliczenia podatkowe, które później składają do odpowiedniego urzędu skarbowego samodzielnie lub za pośrednictwem, np. zakładem pracy.

Rozliczenie PIT 2016 dokonywane powinno być za pomocą nowych wzorów formularzy, wprowadzonych z początkiem roku. Zmodyfikowane formularze PIT zyskały nowe pola zgodnie z wprowadzonymi zmianami w Ordynacji podatkowej i innych ustawach.

CIT 2016

Rok 2016 oznacza dla przedsiębiorcy wiele nowych wyzwań i obowiązków. Właśnie dlatego pełnimy nasze usługi, które mają na celu odciążenie takich osób. Nie jest łatwo poradzić sobie z tym wszystkim samotnie, dlatego nasza pomoc się przyda!

Rozliczanie CIT 2016

Jak możemy ułatwić sobie rozliczanie CIT 2016? Jak wiadomo, początek nowego roku niesie ze sobą wiele nowych obowiązków i zadań, których nie da się uniknąć. Na głowie przedsiębiorcy jest tak wiele, że nie ciężko o pomyłki czy pominięcia. W takim wypadku warto skorzystać z pomocy specjalistów. Chętnie odciążymy Cię z obowiązku jakim jest rozliczanie CIT 2016. Nasi eksperci zajmują się tym od długiego czasu. Ich doświadczenie i profesjonalizm pozwala nam cieszyć się z nieustającej satysfakcji naszych Klientów.

Rozliczenie roczne podatku dochodowego

Rozliczenie roczne podatku dochodowego PIT lub CIT dotyczy wszystkich podatników, którzy w danym roku osiągnęli dochody, czyli w większości przypadków, przychody pomniejszone o koszty lub ponieśli straty. Stawki podatku dochodowego są zróżnicowane i warunkowane przez formę rozliczeń jaką wybiera podatnik.

Rozliczanie PIT 2016

Wraz z nowym rokiem nadszedł czas na rozliczanie PIT 2016. Wszystkie osoby fizyczne oraz przedsiębiorstwa, nie będące osobami prawnymi zobowiązane są wypełnić deklarację PIT do końca kwietnia 2016 roku. W deklaracji należy ująć cały otrzymany w 2015 roku dochód, ustalony na podstawie przychodów i kosztów ich uzyskania. Nie można zapomnieć także o skorzystaniu z przysługujących ulg podatkowych oraz możliwości odliczeń. Ustalone zobowiązanie to nie wszystko.

Pages

Subscribe to RSS - porady podatkowe

ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

WYPRZEDAŻ!
  SPÓŁKI Z O.O. ZE STAŻEM:

- spółki z pierwszej połowy 2019 r.
już od 3900zł
- spółki z 2018 r. zgłoszone do VAT