• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego oraz zapoznania się z naszą ofertą usług księgowych dla spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



podpis elektroniczny cena

Zakup podpisu elektronicznego 2021

Postęp cyfryzacji w Polsce sprawia, że coraz więcej osób decyduje się na załatwianie spraw drogą elektroniczną. Często pojawia się problem w zakresie potwierdzenia tożsamości osoby składającej dokument. Umożliwia to posiadanie oraz posługiwanie się podpisem elektronicznym, który posiada taką samą moc prawną jak podpis złożony własnoręcznie. Warto tutaj wspomnieć, że posiada on odpowiednie zabezpieczenia, które sprawiają, że jest przypisany wyłącznie do jednej osoby. Nie ma więc mowy o podrobieniu podpisu elektronicznego.

Dofinansowanie z tarczy antykryzysowej e-podpis

Wielu przedsiębiorców starających się o wsparcie w ramach tarczy antykryzysowej nie zdaje sobie sprawy z tego, że ich obowiązkiem jest posiadanie e-podpisu (podpis kwalifikowany, profil zaufany), który umożliwi potwierdzenie tożsamości osoby składającej wniosek przez Internet.

Dofinansowanie z tarczy antykryzysowej e-podpis zwiększa szanse na szybkie oraz bezpieczne dopełnienie niezbędnych formalności. Właściciele firm powinni jak najszybciej postarać się o to, aby móc posługiwać się podpisem elektronicznym.

Jak wypełnić JPK_VDEK

Zgodnie z nowymi ustaleniami, pliki JPK związane z podatkiem VAT przesyłane są od października 2020 roku w nowej strukturze.

JPK_VDEK będzie obejmował dotychczasowe deklaracje VAT-7, VAT-7K oraz plik JPK_VAT.

Informacje przekazywane do organów skanerowych przez czynnych podatników VAT za pośrednictwem jednego dokumentu JPK_VDEK będą składały się z 2 części:

1. Część ewidencyjna
2. Część deklaracyjna

Z racji, że nowa struktura obowiązuje od niedawna, warto wiedzieć jak wypełnić JPK_VDEK.

Certyfikaty do Krajowego Węzła Tożsamości

Certyfikaty do Krajowego Węzła Tożsamości zostały wprowadzone projektem mającym na celu upowszechnienie korzystania z usług elektronicznych. Krajowy Węzeł Identyfikacji Elektronicznej będzie dostępny dla wszystkich Polaków. Istotnie warto podkreślić, że osoby decydujące się na korzystanie będą miały udostępniony uniwersalny login oraz bezpieczne hasła.

Realizacja projektu umożliwi:

Podpis elektroniczny salon samochodowy

Obieg dokumentów w postaci cyfrowej jest zdecydowanie łatwiejszy i bardziej nowoczesny.

E-podpisy obejmują coraz większy obszar czynności, które można dzięki nim załatwić nie wychodząc z domu.

Podpis elektroniczny salon samochodowy również ma posiadać, ponieważ będzie mu bardzo przydatny. Kiedy już się pojawi, autoryzowane salony samochodowe będą miały możliwość rejestracji samochodów online.

Salon samochodowy będzie rejestrował zakupiony przez klienta samochód, w jego imieniu.

Aby tego dokonać podpis elektroniczny salon samochodowy koniecznie musi posiadać.

Salon samochodowy podpis elektroniczny

Obecnie głośno mówi się o projekcie ustawy o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (numer z wykazu Rządowego Centrum Legislacji: UD515), której celem jest zmniejszenie obciążeń administracyjnych dla posiadaczy pojazdów oraz elektronizacja obiegu dokumentów CEPiK.

Salon samochodowy podpis elektroniczny – jedną z najważniejszych zmian w ustawie jest umożliwienie rejestracji online pojazdu zakupionego w salonie sprzedaży pojazdów samochodowych, która pozwoli na rejestrację pojazdu nowego w imieniu kupującego przez ten salon.

Formularze do KIO podpis elektroniczny

Czym jest KIO? Krajowa Izba Odwoławcza jest organem właściwym do rozpoznawania odwołań wnoszonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Organami Izby są:
1. Prezes
2. Wiceprezes
3. Zgromadzenie ogólne, które tworzą członkowie Izby

Integracja z Krajowym Węzłem Tożsamości

Krajowy Węzeł Tożsamości ma na celu stworzenie warunków i narzędzi do upowszechniania usług cyfrowych. Istotnym zadaniem jest integracja z Krajowym Węzłem Tożsamości wszystkich e-usług, które dzisiaj działają osobno.

Organem odpowiedzialnym za wprowadzenie Węzła Krajowego jest Ministerstwo Cyfryzacji. Przy realizacji projektu uczestniczy również Centralny Ośrodek Informatyki.

Obywatele będą mogli korzystać z jednego uniwersalnego loginu i bezpiecznego zestawu haseł podczas wypełniania urzędowych pism, składania wniosków czy moderacji konta.

Podpis elektroniczny a Jednolity Europejski Dokument Zamówienia

Podpis elektroniczny a Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – czy osoby składające oferty muszą posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny?

Dokument JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia) można składać wyłącznie elektronicznie. Z racji tego przedsiębiorstwa-wykonawcy biorący udział w takich postępowaniach powinni posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny. Należy podkreślić, ze przy składaniu ofert nie jest wystarczający Profil Zaufany.

Przetargi publiczne e-podpis

Posiadanie e-podpisu umożliwia poprawny udział w przetargach publicznych. Dlaczego?
- od 2018 roku postępowania w sprawie zamówień publicznych prowadzone są w formie elektronicznej
- osoby, które są zainteresowane uzyskaniem zamówień publicznych zobowiązane są do złożenia oferty wyłącznie w formie elektronicznej
- prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze do ustawy wymagają, aby dokumenty składane w postępowaniu opatrzone zostały kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy

Pages

Subscribe to RSS - podpis elektroniczny cena



ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00





Oferujemy darmową pomoc w zmianie biura rachunkowego! Przypominamy, że koniec roku to najlepszy czas na zmianę.