Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego. Dla Przedsiębiorców, którzy działalność chcą rozpocząć od zaraz, proponujemy zakup gotowej spółki z o.o. Prowadzimy również pełną księgowość spółek (księgi handlowe).

Kancelaria

optymalizacja podatkowa Kraków

Podatki dla przedsiębiorców

Podatki dla przedsiębiorców to prawdziwy koszmar. Prócz tego, że znacznie obciążają one firmowy budżet, to wymagają również wykonania skomplikowanych rozliczeń, gromadzenia dowodów księgowych, na podstawie których określane są należności, a także bezustannego kontrolowania wciąż zmieniających się przepisów polskiego prawa podatkowego.

Rozliczanie CIT 2016

Jak możemy ułatwić sobie rozliczanie CIT 2016? Jak wiadomo, początek nowego roku niesie ze sobą wiele nowych obowiązków i zadań, których nie da się uniknąć. Na głowie przedsiębiorcy jest tak wiele, że nie ciężko o pomyłki czy pominięcia. W takim wypadku warto skorzystać z pomocy specjalistów. Chętnie odciążymy Cię z obowiązku jakim jest rozliczanie CIT 2016. Nasi eksperci zajmują się tym od długiego czasu. Ich doświadczenie i profesjonalizm pozwala nam cieszyć się z nieustającej satysfakcji naszych Klientów.

Doradztwo podatkowe online

Postęp technologiczny, który towarzyszy nam na co dzień, wymaga od nas dostosowania się do nowych warunków. Nie chcąc zostawać w tyle, rozwijamy własne możliwości. Nie inaczej jest z proponowaną przez nas nową usługą – doradztwo podatkowe online. Możliwość porady z zakresu podatków w wersji online to wariant korzystny zwłaszcza dla zapracowanych przedsiębiorców, którzy nie mają czasu na samodzielne śledzenie nowych przepisów polskiego prawa podatkowego.

Sporządzanie deklaracji VAT i VAT EU

Przedsiębiorcy, który są podatnikami podatku pośredniego od towaru i usług popularnie określonego mianem podatku VAT wykonują zadanie jakim jest sporządzanie deklaracji VAT i VAT EU. Europejski numer NIP czyli VAT EU posiadają podmioty gospodarcze, które zajmują się handlem wewnątrzwspólnotowym. Prowadzenie odpowiednich rozliczeń jest bardzo odpowiedzialnym zadaniem, przedsiębiorcy muszą dokonać wszystkich obliczeń prawidłowo, tak aby wszystkie formalności zostały w urzędzie skarbowym uregulowane należycie.

Jak płacić niższe podatki

Wielu przedsiębiorców zastanawia się jak płacić niższe podatki. Kieruje nimi chęć poprawy wyniku finansowego przedsiębiorstwa. Nic dziwnego, ponieważ zakładając firmę myśleli oni o zysku. Istnieje wiele ofert, które mają na celu przekonać potencjalnego Klienta do skorzystania z usług specjalistów. My ze swojej strony możemy zaproponować doradztwo podatkowe dla firm, którym zależy na obniżeniu obciążenia wynikającego ze zobowiązań podatkowych. W tym celu powstała usługa „optymalizacja podatkowa”, która daje możliwość płacenia niższych podatków.

Tania optymalizacja w Krakowie

Jesteś właścicielem przedsiębiorstwa i koszty prowadzenia firmy są dla Ciebie obciążeniem? Zapewne chciałbyś znaleźć sposób na to, aby skutecznie je zredukować. Mam rację? Interesuje Cię tania optymalizacja w Krakowie? Mam dla Ciebie propozycję.

Rozliczenie podatkowe

Rozliczenie podatkowe to zadanie, z którym będzie musiał się zmierzyć każdy podmiot gospodarczy osiągający dochody. Konieczne będzie wypełnienie odpowiedniej deklaracji oraz dostarczenie jej w ściśle określonym terminie instytucjom podatkowym.

Optymalizacja kosztów działalności gospodarczej

Prowadzenie działalności gospodarczej to bardzo złożony proces. Zdarza się, że czasem coś się nie powiedzie, podjęte zostaną niewłaściwe decyzje. Każdy przedsiębiorca musi wykazywać się ogromną determinacją i chęcią realizacji swoich planów.

Doradztwo podatkowe

Doradztwo podatkowe to usługa, która świadczona jest przez ekspertów z zakresu prawa podatkowego. Przedsiębiorcy prowadząc działalność gospodarczą zobowiązani są do działania w ramach obowiązującego prawa i stosowania wyłącznie dozwolonych rozwiązań. Prawo podatkowe charakteryzuje się dużą zmiennością oraz złożonością pojęć, które nie konieczne są jasne dla przedsiębiorcy.

Kancelaria podatkowa w Krakowie

Polskie prawo podatkowe jest bardzo rozbudowane i często przedsiębiorcy mają problem z dokonaniem odpowiedniej interpretacji podatkowej. Kancelaria podatkowa w Krakowie będzie podmiotem, do którego warto zwrócić się o pomoc w zakresie prawa podatkowego.

Pages

Subscribe to RSS - optymalizacja podatkowa Kraków