• Kompleksowa obsługa spółek z ograniczoną odpowiedzialnością


    Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy przy rejestracji spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, a także innych podmiotów prawa handlowego. Dla Przedsiębiorców, którzy działalność chcą rozpocząć od zaraz, proponujemy zakup gotowej spółki z o.o. Prowadzimy również pełną księgowość spółek (księgi handlowe).

    Szczegóły w dziale Kontakt

Kancelaria



aktywacja e-podpisu

Aktywacja e-podpisu przez internet

Czy aktywacja e-podpisu przez Internet jest bezpiecznym rozwiązaniem dla osób, które chcą posługiwać się własnym podpisem elektronicznym? Korzystając z usług naszej Kancelarii mogą być Państwo pewni, że wszystkie udostępniane nam dane są przechowywane w sposób bezpieczny oraz zgodny z obowiązującym prawem.

Integracja z Krajowym Węzłem Tożsamości

Krajowy Węzeł Tożsamości ma na celu stworzenie warunków i narzędzi do upowszechniania usług cyfrowych. Istotnym zadaniem jest integracja z Krajowym Węzłem Tożsamości wszystkich e-usług, które dzisiaj działają osobno.

Organem odpowiedzialnym za wprowadzenie Węzła Krajowego jest Ministerstwo Cyfryzacji. Przy realizacji projektu uczestniczy również Centralny Ośrodek Informatyki.

Obywatele będą mogli korzystać z jednego uniwersalnego loginu i bezpiecznego zestawu haseł podczas wypełniania urzędowych pism, składania wniosków czy moderacji konta.

Podpis elektroniczny a Jednolity Europejski Dokument Zamówienia

Podpis elektroniczny a Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – czy osoby składające oferty muszą posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny?

Dokument JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia) można składać wyłącznie elektronicznie. Z racji tego przedsiębiorstwa-wykonawcy biorący udział w takich postępowaniach powinni posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny. Należy podkreślić, ze przy składaniu ofert nie jest wystarczający Profil Zaufany.

Wyrobienie e-podpisu paperless

Może się wydawać, że zmiana formy podpisu nie może być źródłem dużych oszczędności. Nic bardziej mylnego. Oprócz oczywiście zalet jak możliwość podpisywania dokumentów w dowolnym czasie i miejscu, tego rodzaju rozwiązanie to przede wszystkim oszczędność czasu i pieniędzy. W przypadku niedopełnienia formalności, na przykład niezłożenia parafki na każdej stronie dokumentu, system umożliwia szybkie wprowadzenie zmian, nie wymagają powtórnego drukowania dokumentacji, kopiowania, skanowania czy przesyłania ponownie drogą pocztową.

Podpis elektroniczny przy wystawianiu e-faktur

Faktury VAT mogą być wystawiane i przesyłane przez podatników w formie elektronicznej. Będzie to możliwe, pod warunkiem że autentyczność pochodzenia i integralność treści faktur wystawianych w formie elektronicznej będą zagwarantowane:

bezpiecznym podpisem elektronicznym lub poprzez wymianę danych elektronicznych zgodnie z umową w sprawie europejskiego modelu wymiany danych elektronicznych.

Przepisy o podatku VAT dopuszczają posługiwanie się fakturami zarówno w formie tradycyjnej, jak i formie elektronicznej.

Elektroniczny podpis kwalifikowany

Elektroniczny podpis kwalifikowany jest zestawem danych umożliwiającym składanie bezpiecznego podpisu elektronicznego, weryfikowanego certyfikatem w rozumieniu ustawy o podpisie elektronicznym z dnia 18.09.2001 r. (DzU Nr 130, poz. 1450).

Czy firmy chętnie pozyskują elektroniczny podpis kwalifikowany?

Subscribe to RSS - aktywacja e-podpisu



ZAREJESTRUJ Z NAMI SPÓŁKĘ I OTRZYMAJ PIERWSZY MIESIĄC PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI GRATIS!

*promocja dotyczy spółek generujących do 20 dokumentów miesięcznie

Dane Kontaktowe



Kancelaria Doradztwa Gospodarczego i Prawnego

E-mail: biuro@kancelaria-dgp.pl
Telefon: 
+12 442 02 61
+22 201 07 05
kom.: 660 022 488

Kraków. ul. Cegielniana 4a lok. 15 (mapa)

Warszawa, Aleja Solidarności 117 lok.315 (mapa)

Usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Zapraszamy codziennie w godzinach 9:00-17:00



  WYPRZEDAŻ!
  SPÓŁKI Z O.O. ZE STAŻEM:

- spółki z pierwszej połowy 2019 r.
już od 3900zł
- spółki z 2018 r. zgłoszone do VAT
już od 4900zł