Podpis elektroniczny potrzebny do rejestracji spółki

Nie ma prostszego sposobu na rozpoczynanie prowadzenia działalności gospodarczej niż skorzystania z ministerialnego systemu do elektronicznej rejestracji spółek, z którego od lat korzystają przyszli właściciele firm w Polsce. Aby dopełnić wszelkich formalności i pomyślnie przeprowadzić procedurę należy założyć konto w systemie, wypełnić stosownymi informacjami wzór umowy i formularz, niezbędny będzie również podpis elektroniczny potrzebny do rejestracji spółki.

Na razie wystarczy zwykły e-podpis, niedługo jednak zmienią się przepisy związane z weryfikacją danych w systemie. Aby procedura mogła zostać przeprowadzona przedsiębiorca będzie musiał posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny potrzebny do rejestracji spółki lub profil ePUAP. Zapobiegnie to sytuacjom nieuprawnionego wykorzystywania danych, zwiększy jednak liczbę czynności, których przedsiębiorca będzie musiał dokonać.

Póki jeszcze trwają prace nad projektem możliwe jest rejestrowanie firmy na dotychczas obowiązujących warunkach, wkrótce jednak przedsiębiorcy stracą taką możliwość.

Zamów rozmowę
Oddzwonimy w 15 minut
Zamów rozmowę z naszym konsultantem
Nasz konsultant skontaktuje się najszybciej jak to możliwe